bomen over…


©Foto: HarryMuermans
©Tekst: IngridvandenBergh

.

Over fotodichter

'Fotodicht' is een benaming die ik ooit ergens tegenkwam en waarmee een foto wordt aangeduid waar een korte (dicht)tekst op staat afgedrukt. Sinds enige tijd maak ik dergelijke combinaties, die ik wil laten zien op dit blog. Verdere toelichting in de bijdrage 'Introductie Fotodichten' op dit blog. Veel lees- en kijkplezier. Groet van fotodichter.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

16 reacties op bomen over…

  1. svara zegt:

    bomen over bomen
    ja dat is mooi!!
    ook ik boomde in een gedicht dat net mee de lucht inging
    bij belangstelling te vinden onder het kleine fotootje
    titel: bomen over bomen 🙂

    geniet van dit prachtig begin van de lente Ingrid
    met groet

  2. Ja mooi Ingrid. Heb net getwitterd dat er tussen Gasteren en Anderen in de gemeente Aa en Hunze talloze bomen zullen worden gekapt. Ik word er moedeloos van. Eerst de wilgen hier en nu dit…… http://annettelemaire.wordpress.com/2012/03/07/wilgen-weg-vond-het-waterschap/

    Het zou om prachtige witte berken gaan…..we gaan vanmiddag fotograferen….

  3. Ingrid: de foto’s staan al op Hyves…
    kom jij daar ook?

    weet niet of je dit adres kunt ontvangen: http://adinda51.hyves.nl/

  4. thrammy zegt:

    Ja, laten we het daar over hebben, de prachtige natuur!
    Mooi!

  5. bartisdenaam zegt:

    Bomen over bomen, én de hele verdere natuur…bij mij ben je aan het goede adres, Ingrid, zoals je weet! 🙂

  6. Bart zegt:

    …en mooi verbeeld ook!
    De naamsverbastering, en de moderatie kwamen nog van de WordPress inlogtoestanden.
    Maar het gaat de goede kant op, ik kan in ieder geval weer normaal reageren… 😉

  7. lenjef zegt:

    Een eigen verhaal.

    Bomen vertellen allemaal
    hun eigen verhaal.

    Niet met woorden of gebaren
    zoals mensen doen reeds jaren.

    Onhoorbaar voor hen die geloven
    dat ze de natuur moeten beroven.

    Doch o zo goed verstaanbaar voor wie wil luisteren
    naar wat bomen, wiegend door de wind, fluisteren.

    Een mooie foto, fotodichter.
    Lenjef

  8. ottovo zegt:

    Sfeervolle foto geboomd

  9. Nicole zegt:

    Mooie combinatie van beeld en woord. Iedere keer als ik er naar kijk en de woorden lees, valt me iets anders binnen.

  10. fotodichter zegt:

    Dat zie ik graag, verschillende associaties bij eenzelfde beeld

Geef een reactie

