Jungfrau

 …

Jungfrau

Afbeelding: Detail relief Jungfrau, 2009,  Sebastian Langner
Locatie: dependance  Hotel Bellevue, Traben-Trarbach
.

Introductie ‘FOTODICHTEN’
Bestellen

..

Over fotodichter

'Fotodicht' is een benaming die ik ooit ergens tegenkwam en waarmee een foto wordt aangeduid waar een korte (dicht)tekst op staat afgedrukt. Sinds enige tijd maak ik dergelijke combinaties, die ik wil laten zien op dit blog. Verdere toelichting in de bijdrage 'Introductie Fotodichten' op dit blog. Veel lees- en kijkplezier. Groet van fotodichter.
Dit bericht werd geplaatst in foto, fotodicht, literatuur, poëzie, proza & poëzie en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Jungfrau

  1. ottovo zegt:

    In die plaats bevindt zich meer Jugendstilkunst. Ik zag bijvoorbeeld in een hotel mooie glas-in-lood-ramen in Jugendstil.
    Mooi gedicht, fotodichter.

  2. fotodichter zegt:

    Svara reageerde op dit bericht en gaf aan dat ze het letertype weat onrustig vond. Ik heb dat toen gewijzigd. Daarna ontstonden er allerlei problemen met mijn computer en kon ik svara’s reactie niet meer terugvinden. Op dit moment zijn de problemen nog niet opgelost. Ik wacht op thuiskomst van mijn ‘personal assistent’ en hoop dan verder te kunnen.
    Dank, svara, voor je reactie en het compliment voor het fotodicht.

  3. svara zegt:

    dank je voor je mail
    de tekst is nu duidelijker!
    groet
    svara

  4. Bart zegt:

    Mooie Jugendstil…en het haar meandert, inderdaad, tussen de ranken… 🙂

Geef een reactie

