So happy together, combiblog met Bart

.

Op een blogbijdrage van Bart trof ik onlangs deze mooie foto aan.  In de reactieruimte schreef ik enkele regels tekst en zo ontstond dit idee voor een fotodicht.
So happy together; woord en beeld.
Met toestemming van Bart plaats ik dit fotodicht vandaag op mijn blog en Bart deed hetzelfde.

Kijk maar…
.
.
Introductie ‘FOTODICHTEN’
Bestellen
..
.

Over fotodichter

'Fotodicht' is een benaming die ik ooit ergens tegenkwam en waarmee een foto wordt aangeduid waar een korte (dicht)tekst op staat afgedrukt. Sinds enige tijd maak ik dergelijke combinaties, die ik wil laten zien op dit blog. Verdere toelichting in de bijdrage 'Introductie Fotodichten' op dit blog. Veel lees- en kijkplezier. Groet van fotodichter.
Dit bericht werd geplaatst in foto, foto's, fotografie, literatuur, poëzie, proza & poëzie, proza & poëzie en getagged met , , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

12 reacties op So happy together, combiblog met Bart

  1. Bart zegt:

    Leuk om deze drie lieve ‘oude’ bekenden hier al zo snel weer terug te zien, in jouw eigen fotodicht-omgeving, Ingrid!
    Een mooie vorm, waar ik graag nog eens aan mee zal werken, als de inspiratie vonkt! 😉

    Hartelijke groet, Bart

    • fotodichter zegt:

      Ha, Bart, bloggersevenknie,

      Het maakte mij destijds zo blij
      jouw mooie koeien in de wei
      en niet zoals zoveel gehoord
      op stal, waar vrijheid wordt vermoord

      Dat ze nog maar lang mogen huppelen.
      Groet van Ingrid, fotodichter

  2. Lasja zegt:

    wat een rust en tevredenheid stralen ze uit

  3. fotodichter zegt:

    inderdaad, Lasja, ze zijn totaal niet opge(f)hokt;-))

  4. Lasja zegt:

    zo’n leven verdient iedere koe!

  5. s Limerick zegt:

    en ook mensen die 10-hoog wonen

  6. Bart zegt:

    Ingrid
    Het was niet moeilijk, de rust en ontspanning te vatten in de foto, ik merk het telkens weer aan deze dieren, dat ze het geweldig naar hun zin hebben. Het is een heel ruim stuk weiland, dat aan alle kanten van mensen is afgeschermd door water.
    Hetzelfde land waar ook, diep in de hoek, het ooievaarsnest staat.
    Alles weer voor een groot gedeelte omzoomd door bomenrijen, een soort bosrand.
    Er scharrelen reigers, grauwe ganzen, meerkoetjes, schapen en eendjes rond, alles in harmonie, elke soort gaat rustig zijn gangetje…..

    Je zou alle koeien zo’n leven wensen…

  7. Bart zegt:

    Lasja
    Ja, het is overduidelijk hè! 🙂
    In mijn reactie hier direct boven heb ik hun leefomgeving al een beetje beschreven, lees maar…

  8. Bart zegt:

    Ha, de vertrouwde aanblik van dit drietal nu ook in je widget-kolom, zie ik!
    Het is een mooi rijtje aan het worden…
    Wat een mooi medium is dit toch hè, de blogvorm. Fits like a glove…. 🙂

  9. fotodichter zegt:

    Ha Bart, we zijn overduidelijk online, niet?
    Ja gezellig, onze dikhuidjes zo mooi in het rijtje.
    Er gaan stemmen op over het gemis van het VK-blog. Maar via OBA vinden gelijk-(en ongelijk)gestemde zielen elkaar moeiteloos. Ik ben er blij mee en heb ook het gevoel dat je wat selectiever kunt zijn en niet zo opgaat in de massa.

Geef een reactie

