Onder vleugels

...

..

.

Introductie ‘FOTODICHTEN’
Bestellen

Zwanenblog bij Bart
Zwaan bij Jacopone

.

Over fotodichter

'Fotodicht' is een benaming die ik ooit ergens tegenkwam en waarmee een foto wordt aangeduid waar een korte (dicht)tekst op staat afgedrukt. Sinds enige tijd maak ik dergelijke combinaties, die ik wil laten zien op dit blog. Verdere toelichting in de bijdrage 'Introductie Fotodichten' op dit blog. Veel lees- en kijkplezier. Groet van fotodichter.
Dit bericht werd geplaatst in boeken, foto, foto's, fotodicht, fotografie, literatuur, proza & poëzie, proza & poëzie, Uncategorized. Bookmark de permalink .

8 reacties op Onder vleugels

  1. Bart zegt:

    Mooi, de universele zorg van de ouders voor de kleintjes, in woord en beeld gebracht….

    Vandaag wordt zwanendag, ik heb ook nog iets, straks… 🙂

  2. fotodichter zegt:

    Da’s leuk, Bart. Zag dat je ook al bij Jacopone was.
    Mooi, deze telezwanenpathie.
    Ik ga kijken bij je…

    het gaat hier overigens erg stroperig vandaag (waar ken ik dat woord toch van@&#$&^)*(&%^$$%#!@$^$&)

  3. Bart zegt:

    Ja, dat stroperige kennen we nog hè Ingrid, van het VKblog.
    Tjonge, die waren er meesters in! 🙂
    Mijn zwanenblogje heeft inmiddels ook telepathisch het levenslicht gezien…het lijkt wel een themadag!

  4. PACO PAINTER zegt:

    Prachtig, dat bezorgde

  5. Apiedapie zegt:

    Mooie zwaan met kleintjes. Dat het ook vervelend af kan lopen zagen we gisteren (?) op Selma’s blog. http://www.vkblog.nl/blog/149370

    • fotodichter zegt:

      Inmiddels zijn ze al weer een stuk groter. We gaan regelmatig kijken.

      Ik zag Selma’s blog (ik meen op WordPress) en heb het opgeslagen om later te lezen. Zou nét gaan koken dus ga dat toch maar doen.

      Fijne avond, Apiedapie.

Geef een reactie

