Blijft het bij kijken?

.
Reacties op mijn fotodichten zijn welkom. In een widget in de rechtermarge van deze pagina komt een overzicht van alle (eerdere) fotodichten. Hier kan je dus je hart ophalen.
Op foto’s en teksten rust het copyright maar als je een fotodicht mooi vindt kan je er één of meer exemplaren van bestellen. Om naar iemand te sturen of om zelf te houden.
Omdat ik de fotodichten in eigen beheer in een eenvoudige setting maak, houd ik de prijzen vriendelijk:
1,25 euro per stuk (bij drie of meer exemplaren 1,00 euro per stuk);
– Inclusief: een envelop om de kaart eventueel in te versturen;
– Exclusief: Voor 1 kaart + envelop reken ik 1,00 euro verzendkosten (verpakking in bubbeltjesenvelop + porto).
Eventuele wensen maak je kenbaar via schrijfkunst@gmail.com .
Geef als onderwerp ‘Fotodicht’, noem titel(s) en vermeld gewenste aantallen, alsmede je adres. Ik stuur je dan een mail terug met aanwijzingen voor ontvangst en informatie omtrent betaling.
Het kan zijn dat ik niet meteen op je aanvraag reageer; koester dan enig geduld, het wordt uiteindelijk beloond.
.
groet van fotodichter
.
Over fotodichter

'Fotodicht' is een benaming die ik ooit ergens tegenkwam en waarmee een foto wordt aangeduid waar een korte (dicht)tekst op staat afgedrukt. Sinds enige tijd maak ik dergelijke combinaties, die ik wil laten zien op dit blog. Verdere toelichting in de bijdrage 'Introductie Fotodichten' op dit blog. Veel lees- en kijkplezier. Groet van fotodichter.
Dit bericht werd geplaatst in fotografie, literatuur, proza & poëzie en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

14 reacties op Blijft het bij kijken?

  1. Pingback: Lief ding | fotodichter

  2. Pingback: Introductie ‘Fotodichten’ | fotodichter

  3. Pingback: Onder vleugels | fotodichter

  4. Pingback: Brommeldier | fotodichter

  5. Pingback: Die dag… | fotodichter

  6. Pingback: Happy together, combiblog met Bart | fotodichter

  7. Pingback: Wijnwachters | fotodichter

  8. Pingback: cel voor cel | fotodichter

  9. Pingback: Dicht in betonstijl | fotodichter

  10. Pingback: Voor Hella | fotodichter

  11. Pingback: rinkellicht | fotodichter

  12. Pingback: Jungfrau | fotodichter

  13. Pingback: Wondervorm | fotodichter

  14. Pingback: vertekend | fotodichter

Geef een reactie

